Thursday, September 30, 2010

Berhati-hati dengan encik VIRUS!!

Assalamualaikum..

Hari tu pendrive aku and laptop kena satu virus yang sangat bahaya..semua dokumen yang penting hilang..virus ni menyerang semua budak universiti tempat aku belajar..So, kitorang masing-masing kecoh macam mana nak hapuskan virus ni..Bukan universiti aku je yang terkena virus ni, universiti lain pun ada yang kena..hehe..

Jahat betul virus ni..memang saje jeles dengan kitorang..kui3..

Ok la..korang pun kena berhati-hati kalau terkena virus ni..Kat bawah ni aku sertakan profile virus ni dan cara-cara nak recover balik files yang hilang in case korang pun terkena jugak virus ni ye!




gambar hiasan je..kui3


nama penjenayah: virus ni kat belakang nama tu ada .exe

tarikh lahir: dah lama wujud kot, selepas aku lahir..huhu

status: masih lagi berkeliaran dan bakal menyerang ramai lagi penuntut universiti..WANTED!!

kebolehan: bila dah terkena virus ni, dia akan duplicate files dan buat original files jadi protected files..



Klik link kat bawah ni kalau nak tahu cara recover files yang disembunyikan oleh makhluk perosak ni..kui3..credit to bro arang..

CARA SELAMATKAN FILES YANG DISEMBUNYIKAN

wassalam..

No comments:

Post a Comment